Zavod Motovila v sodelovanju s Centrom za kreativnost in MAO Slovenija, vabi na brezplačen seminar o inovativnih pristopih komuniciranja v kulturnem in ustvarjalnih sektorjih v Maribor.
Svoje bogate izkušnje nam bo predstavil José Rodríguez, direktor za komuniciranje pri evropskem združenju Trans Europe Halles (TEH) in vodja za marketinško komuniciranje v okviru evropskega raziskovalnega projekta Creative Lenses, katerega cilj je omogočiti bolj prožno in trajnostno delovanje organizacij s področja umetnosti in kulture, in sicer z izboljšanjem njihovih poslovnih modelov in razvojem njihovih inovacijskih zmogljivosti.
Jana Renée Wilcoxen, tekstopiska, prevajalka in urednica z bogatimi izkušnjami, pa nam bo pomagala razumeti, kako lahko s praktičnimi pristopi izboljšamo svoje veščine pripovedovanja zgodb in zakaj je ustvarjalni proces oblikovanja zgodb ključen za najrazličnejša interesna področja – od ustvarjanja računalniških iger, sodobnih plesnih in gledaliških predstav, urejanja spletnih strani ter pisanja za družbene medije, do zbiranja finančnih sredstev za mednarodne kulturne in umetniške projekte.
Snovanje prodorne in inovativne komunikacijske strategije za ustvarjalni projekt, še posebej ko ta nastaja v sodelovanju s partnerji iz tujine in za mednarodno občinstvo, je zahtevna naloga – informacijsko okolje še nikoli ni bilo tako konkurenčno v boju za pozornost publike.
PROGRAM :
10.30–11:00: Registracija
11.00–11:45: Komunikacijske strategije (José Rodríguez)
11.45–12.30: V iskanje zgodb … (Jana Renée Wilcoxen)
12.30–13.30: Priložnost za mreženje
PRIJAVE DO: ponedeljek, 15. oktobra do 12:00, obvezno prek spleta CED Slovenija
Več: http://ced-slovenia.eu/event/onkraj-ustaljenega-komuniciranja-v-kulturi/