Strinjam se
Portal CZK.si uporablja piškotke, ki si jih lahko podrobneje ogledate tukaj.
- session cookie: izbira jezika, normalno delovanje strani, poteče takoj ob zaključku seje in se v skladu z GDPR naloži tudi brez privolitve,
- google analytics: statistika obiska, se ne naloži brez privolitve,
- test cookie: preveri, če imate piškotke sploh omogočene, v nasprotnem primeru niti ne kaže tega opozorila
Prijava





V primeru težav s spletno stranjo vas
prosimo, da kontaktirate info@czk.si.
Registracija



[?]

PrijavaENGSLO
Prijava
Nazaj
predavanje
Glasbeni posel 1.0: Marko Godnjavec Jizah- ABC glasbene industrije
19. november 2018
Predavanje ob 18:00

SIGIC – Slovenski glasbeno-informacijski center, Trg francoske revolucije 6, Ljubljana
Zemljevid

Partner:

Ključne besede:

glasba
podjetništvo

Zakaj se z glasbenim poslom ukvarja Morrissey? Kot pravi sam, ker je to način komunikacije z ljudmi, brez izredne nevšečnosti, da bi moral vsakemu človeku posebej telefonirati.

Kaj je glasbena industrija danes, ko tehnologija Morrisseyu omogoča, da bi lahko z ljudmi komuniciral tudi brez neprestanega obračanja telefonskih številk? Moby bi odvrnil, da glasbenik na to ne zna odgovoriti. Po Mobyjevem mnenju so glasbeniki ljudje, ki se celo življenje učijo igrati inštrument in pisati pesmi, zares pa nikoli ne vedo kako glasbeni posel deluje.

Zato pa to zelo dobro ve Jizah! Zaprisežen alternativec in hiphoper, ki so se mu v mladosti uresničile sanje, da bi delal v glasbeni trgovini, ima danes za seboj že dobrih 20 let pečanja z glasbenim poslom. Kot prodajalec plošč, koncertni organizator, glasbeni novinar, radijski špiker in kot zaposleni na Nika Records, slovenskem zastopniku megazaložnika Warner Bros. Records. Pod lastnim okriljem je leta 2010 vzpostavil tudi butično založbo Beton Records, ki v svojem katalogu ponuja albume muzičnih drznežev kot so MoveknowledgementN’tokoBlažŠuljoMito in Čunfa.

Z Jizahom se bomo podali v nebesa in pekel tega, čemur se reče glasbena industrija. Kdo so sumljivi gospodje v kravatah, ki glasbenikom pod nos tiščijo nerazumljive pogodbe? Jih potrebujemo? Nam hočejo izpiti kri, obogateti z našo kreativnostjo in našim potencialom? Lahko v glasbenem poslu uspemo brez njih? Lahko v glasbi uspemo brez glasbenega posla? Nat King Cole je dejal, da je v glasbenem poslu zaradi enega samega razloga: da zasluži denar. Lahko v glasbenem poslu uspemo brez denarja? Nam ga lahko na koncu dneva nekaj ostane celo v žepu? Seveda se bo predavanje posebno pozornost namenilo specifikam slovenskega prostora. Oziroma kot pravi Jizah, pogovarjali se bomo tudi o tem, kako si v Sloveniji piarovec, kreativec, A&R in pol glasbenega managerja, preden se zaveš, da si vse to. 

Kotizacija za zunanje udeležence predavana znaša 5 EUR. 

Vsa sredstva, zbrana z naslova kotizacij, bodo v celoti namenjena delovanju zagonske glasbene agencije, ki je eden izmed ciljev usposabljanja zaključene skupine.

Predavanje ABC glasbene industrije je del uposabljanja Glasbeni posel 1.0: predavanja - delavnice - evalvacije, ki ga organizira SIGIC - Slovenski glasbenoinformacijski center v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za oblikovanje in arhitekturo Ljubljana. 

Usposabljanje  Glasbeni posel – predavanja / delavnice / evalvacije poteka v koprodukciji s Centrom za kreativnost, pri  Muzeju za arhitekturo in oblikovanje. Projekt se izvaja v sklopu aktivnosti Platforme Center za kreativnost in ga sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.

Već o seriji usposabljanja Glasbeni posel 1.0.