2. oktobra nadaljujemo z ljubljanskim ciklom Glasbeni posel 2.0, ki ga pripravlja SIGIC v sklopu partnerske mreže Platforma CzK 2019. Gostili bodo Tilna Ločniškarja, guruja Facebooka. *Vsa mesta na delavnici so že zasedena.*
Predavanje je del uposabljanja Glasbeni posel 2.0, ki ga organizira SIGIC - Slovenski glasbenoinformacijski center v sodelovanju s Centrom za kreativnost (Muzej za oblikovanje in arhitekturo Ljubljana).
Na predavanju bo Tilen predstavil delovanje Facebookovega algoritma, strategije ciljanja pravih občinstev s Facebook orodji kot sta Audience Insights in Custom Audiences, pregledal najbolj pomembne metrike pri oglasih, pojasnil razliko med oglasi in sponzoriranimi objavami ter pokazal nekaj praktičnih primerov oglaševanja na FB in IG.
Tilen Ločniškar je sociolog kulture, ki je zadnjih deset let aktiven v digitalnem marketingu. Nedolžnim promocijam povezanih z organizacijo glasbenih dogodkov in vodenjem Kluba K4 so sledile mainstream agencijske izkušnje, ki so prek start-up gverile vodile do dobro podmazane prodaje prek Facebooka in Instagrama. Znanje nabrano med vodenjem digitalnega marketinga pri podjetju Ulla Labs deli na delavnicah v okviru Go-Tel izobraževanj in z mentorstvom pri Centru za kreativnost, za dušo pa z umazanimi Facebook triki občasno pomaga prijateljskim projektom v glasbenem podtalju.
Srečanje bo delavniške narave, zato je število udeležencev omejeno. *Vsa mesta na delavnici so že zasedena.*
Usposabljanje Glasbeni posel 2.0 poteka v koprodukciji s Centrom za kreativnost, pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje. Projekt se izvaja v sklopu aktivnosti Platforme Center za kreativnost in ga sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.