Strinjam se
Portal CZK.si uporablja piškotke, ki si jih lahko podrobneje ogledate tukaj.
- session cookie: izbira jezika, normalno delovanje strani, poteče takoj ob zaključku seje in se v skladu z GDPR naloži tudi brez privolitve,
- google analytics: statistika obiska, se ne naloži brez privolitve,
- test cookie: preveri, če imate piškotke sploh omogočene, v nasprotnem primeru niti ne kaže tega opozorila
Prijava





V primeru težav s spletno stranjo vas
prosimo, da kontaktirate info@czk.si.
Registracija



[?]

PrijavaENGSLO
Prijava
Nazaj
delavnica
Kultura in gospodarstvo
28. maj 2020
Ključne besede:

arhitektura
avdiovizualne
dediščina
glasba
intermedija
izobraževanje
knjiga
mediji
oblikovanje
oglaševanje
podjetništvo
programje
razvoj KKS
turizem
uprizoritvene
vizualna umetnost

Društvo Asociacija vabi k udeležbi na delavnici Kultura in gospodarstvo.

Delo ustvarjalke* v kulturi in kreativnih industrijah ter umetnic se le preredko razume kot pomemben del gospodarstva. Na sploh se zdi, da je v našem lokalne okolju še veliko neizkoriščenega potenciala v povezovanju med kulturo in gospodarstvom.  Sponzorstvo je lahko izziv, priložnost in dober »posel« in ne zgolj moralna dolžnost podjetja. 

Kako se učinkoviteje lotiti pridobivanja sponzorskih sredstev, bomo naslovile na delavnici, ki se izvaja v okviru projekta »Obveznosti, možnosti in priložnosti za ustvarjalce«, ki ga Društvo Asociacija izvaja v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje. Delavnico o povezovanju kulture z gospodarstvom bo vodila Urška Jež, producentka v kulturi, strokovnjakinja z bogatimi izkušnjami s področja.

Namen delavnice je osvetliti sponzorstva v kulturi s perspektive podjetij v slovenskem prostoru. Predstavljeno bo sponzorstvo kot del marketinško-komunikacijskega načrta podjetij. V izhodišče delavnice bodo postavljene ugotovitve, kako podjetja v Sloveniji umeščajo sponzorstva v integrirano marketinško komuniciranje, kateri strateški učinki sponzorstev so najpogostejši, kakšne so najpogostejše oblike sponzorskih sodelovanj, s katerimi drugimi komunikacijskimi orodji so podprta in v kolikšni meri ter na kakšen način podjetja merijo učinke sponzorstev. 

Zaradi ukrepov za zajezitev širjenja korona virusa smo delavnico preoblikovale v spletno različico. Število prijav na delavnico je omejeno, potrebno pa se je tudi prijaviti, kar storite tako, da pošljete mail na marusa.golob@asociacija.si, v katerem jasno zapišite, na katero delavnico se prijavljate.  Dostop do spletne delavnice bodo prijavljene prejele naknadno po elektronski pošti.

TERMIN: četrtek, 28. maj 2018, od 11:00–13:00
POVEZAVA: Dostop do spletne delavnice bodo prijavljene prejele naknadno po elektronski pošti.

TRAJANJE: Dve uri

KOTIZACIJA: Udeležba na delavnici je brezplačna.
ROK PRIJAVE: Prijavite se najkasneje do 21. maja 2020 na naslov marusa.golob@asociacija.si 

PREDAVATELJICA:  mag. Urška Jež je producentka v kulturi, ki jo je izziv pridobivanja sponzorstev pritegnil do te mere, da je raziskovanju le teh skozi prizmo podjetij posvetila magistrsko delo. Ob tem se je v zadnjih dveh letih udeležila več usposabljanj na temo fundraisinga NGO Academy ERSTE Fundacije. Pridobljena znanja in metodologijo želi deliti s kolegi. Trenutna situacija bo še kako vplivala na naš poslovni uspeh in znanje s področja poslovnega modela bo ključno za »preživetje«.

* V besedilu uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za ženski spol se uporabljajo kot nevtralni za vse spole.