Strinjam se
Portal CZK.si uporablja piškotke, ki si jih lahko podrobneje ogledate tukaj.
- session cookie: izbira jezika, normalno delovanje strani, poteče takoj ob zaključku seje in se v skladu z GDPR naloži tudi brez privolitve,
- google analytics: statistika obiska, se ne naloži brez privolitve,
- test cookie: preveri, če imate piškotke sploh omogočene, v nasprotnem primeru niti ne kaže tega opozorila
Prijava





V primeru težav s spletno stranjo vas
prosimo, da kontaktirate info@czk.si.
Registracija



[?]

PrijavaENGSLO
Prijava
Nazaj
E-delavnica KP: Grajenje profesionalne znamke za kreativce
8. april 2020
Ključne besede:

razvoj KKS
podjetništvo



V digitalni dobi ni več pomembno, koga poznaš in kaj znaš - pomembno je, kdo ve, kaj ti znaš. V trenutni situaciji ne moremo vplivati na veliko stvari, lahko pa delamo na učenju novih veščin in oblikovanju svoje prisotnosti na družbenih omrežjih.

Aprilski Kreativni pospeševalnik se je preselil na splet. V seriji treh e-delavnic smo s predavateljico Jasno Klemenc Puntar podrobneje preučili, kako si lahko učinkovito (z)gradimo profesionalno znamko kot kreativci, ne da bi večino časa preživeli na družbenih omrežjih, raziskali nabor orodij, ki jih potrebujemo pri tem za uspeh ter si ogledali dobre prakse doma in v tujini. Delovni zvezek, ki smo ga izpolnjevali tekom delavnice, najdete na tem linku.

 

#1 Temelji profesionalne znamke 

  • V prvem delu smo postavili temelje profesionalne znamke in razmišljali, zakaj je pomembno, da ne iščemo strank za svoj produkt ali storitev, ampak iščemo produkte oziroma storitve za svoje stranke.

#2 Spletna identiteta in platforme 

  • V drugem delu smo se posvetili dejstvu, da ima vsak spletno identiteto, ne glede na to, ali se z njo aktivno ukvarja ali ne. Pogledali smo si dobre prakse iz različnih družbenih omrežij in platform.

#3 Zakaj osnovni LinkedIn profil 

  • V tretjem delu pa smo si pobližje pogledali družbeno omrežje LinkedIn, ki je glavno omrežje za profesionalno rast in založniška platforma z največjo publiko profesionalcev in vodilnih ljudi na svetu. Predstavili smo, kako ga lahko kar najučinkovitejše uporabimo kot orodje za grajenje kontaktov in e-mreženje ter pregledali nekaj profilov udeležencev. Pdf predstavitve.